Ella - Bolero



Lirik Lagu "Bolero" oleh Ella

Hanya engkau doktor cinta
Boleh menolongku
Yang dilamar bolero kasmaranDia yang hanyaku kenal
Tak sampai pun sepuluh minit
Secara kebetulan
Dalam hujan pagi mingguHanya engkau doktor cinta
Boleh menolongku
Yang dilamar bolero kasmaranDia yang jadi misteri
Bagaikan simbolik mimpiku
Yang tak pernah ternyata
Dalam siang yang bermendung

Tiga malam terus-terusan
Aku tak boleh lelapkan mata
Tolonglah doktor cinta
Tolonglah ku yang kasmaran
Tolonglah doktor cinta
Ku yang dilamar bolero kasmaranTiga malam terus-terusan
Aku tak boleh lelapkan mataTolonglah...Dia yang jadi misteri
Bagaikan simbolik mimpiku
Yang tak pernah ternyata
Dalam siang yang bermendungTiga malam terus-terusan
Aku tak boleh lelapkan mataTolonglah doktor cinta
Tolonglah ku yang kasmaran

Tolonglah doktor cinta
Ku yang dilamar bolero kasmaranTiga malam terus-terusan
Aku tak boleh lelapkan mataTolonglah...
Doktor Cinta...
Tolonglah ku yang kasmaran
Ku yang kasmaran
Tolonglah...
Tolonglah...
Doktor Cinta...
Doktor Cinta...
Ohhh yeah.
Yeah yeah yeahTolonglah...
Doktor Cinta...Tiga malam terus-terusan
Aku tak boleh lelapkan mataTolonglah doktor cinta
Tolonglah ku yang kasmaranTolonglah doktor cinta
Ku yang dilamar bolero kasmaranTolonglah...
Doktor Cinta...
Ku yang dilamar bolero kasmaran
Bolero kasmaran
Download

0 Comments