Spin - Ku Merayu Seikhlas Cintaku



Lirik Lagu "Ku Merayu Seikhlas Cintaku" oleh Spin

Dihatiku sering kali bertanya
Benarkah kau cinta aku saja yang bertakhta
Kita sama menanti kecewa
Terkidam sengsara oh pedihnya ditinggalkan
Apa pun jua jangan lagi dikenangkan
Kisah yang lama kita lupakan

Sama difikirkan masa depan kekasih
Janganlah kerna setitis nila ku turut merasa
Aku merayu seikhlas cintaku
Kau yang satu didadaku terpahat dihatiku
Jangan pergi jangan pulang padaku

Aku tahu yang kau mahu ada didiriku
Apa pun jua jangan lagi dikenangkan
Kisah yang lama kita lupakan
Sama difikirkan masa depan kekasih

Janganlah kerna setitis nila ku turut merasa
Aku merayu
(Aku merayu rayu rayu rayu rayu)
Kau yang satu didadaku
Tepat dihatiku
Jangan pergi jangan
(Jangan kau pergi jangan jangan jangan jangan)
Aku tahu yang kau mahhu ada didiriku
Download

0 Comments